Kantselei tegeleb ülikooli teabehalduse korraldamise, arendamise ja rakendamisega seotud küsimustega. Kantselei annab struktuuriüksustele juriidilist nõu teabehalduse, sh töökorraldust reguleerivate õigusaktide kavanditega seonduva kohta ja korraldab volituste andmist. Lisaks tegeleb kantselei üleülikooliliste koostöölepingutega, haldab dokumendihalduse infosüsteemi ja nõustab selle kasutajaid.
Kantselei on keskne jõud eri tööprotsesside digiteerimisel, aidates asjakohase analüüsi, projektijuhtimise ning koolitamisega. Ühtlasi vastutab kantselei ülikooli nõustamise eest postikorralduse ja arhiivitöö teemal. Kantselei koosseisu kuulub ka rektori autojuht.
Tartu Ülikooli arhiiv asub Rahvusarhiivi ruumides aadressil Vahi 7, Vahi alevik, Tartu vald, Tartu maakond.
Tööaeg on esmaspäevast neljapäevani kl 8.00–17.00 ja reedeti kl 8.00–16.30.
Vastuvõtuaeg on esmaspäevast reedeni kl 9.00–12.00 ja kl 13.00–16.00. Vastuvõtule tulekust palume kindlasti vähemalt üks ööpäev enne märku anda.
Alates 1. jaanuarist 2023 on Tartu Ülikooli arhiiviteenused tasulised.
Töö/teenuse nimetus |
Hind ülikoolivälisele tellijale (sisaldab käibemaksu) |
Arhiiviteatise väljastamine |
15 € |
Arhiivis olevast dokumendist koopia tegemine (nii paber- kui ka digikoopia) |
5 € esimesed kolm lehte, |
Arhiivis oleva dokumendi võõrkeelde tõlkimine |
10 € |
Dokumendi tähitud postiga saatmine |
10 € |